Sila Klik Sini!

Saturday, April 9, 2011

Release Tension

Selepas MTQ berakhir, fikiran saya terasa ringan dan lega.

Tapi, sebenarnya masih banyak lagi bebanan tugas.

Sekarang kena tumpu untuk latih murid Kalam Jama'ie dan Dikir Barat Bahasa Arab pula.

Apapun, semalam saya buat aktiviti release tension bersama teman- teman serumah. Dah lama tak buat masakan selain masakan harian. Semalam kami buat kerepek pisang.

Simple je benda ni tapi menyeronokkan. Mula- mula saya tak terfikir pun nak catatkan aktiviti ni dalam blog. Tapi, bila SH, kawan serumah saya sibuk dok ambil gambar step menghasilkan kerepek, saya teringat pada adik saya Z yang pantang cuba resepi baru, mesti kamera masuk dapur dan akan dimasukkan dalam blognya. SH ni memang mengingatkan saya kepada adik saya sebab ada beberapa karekternya yang sama. Suka komik Jepun dan pandai melukis.

Inilah hasil 4 biji pisang tanduk yang kami buat....


No comments:

Post a Comment